Consider că suntem într-un punct în evoluția noastră ca umanitate în care business-ul devine mult mai mult decât o oportunitate de a face bani.
Antreprenorii sunt motoare de creștere în societate, nu doar economic vorbind, ci și social și educational, având o oportunitate și capacitate enormă de re-educare, recalibrare a inechităților și sustinere a oamenilor în a-și regasi puterea (empowerment vreau să spun, dar văz că încă nu avem un cuvânt echivalent în română).
Mai cu seamă în ceea ce privește domeniul educațional, recunosc faptul că nu mă împac nicicum cu strategiile de tipul: “Uite un curs care are puterea de a-ți schimba viața în bine – nu doar marginal, ci fundamental! Și uite cum aleg să îl fac prohibitiv pentru tine și pentru majoritatea oamenilor de pe acest pământ. Nu costa decât 2000 de dolari, și dacă îl cumperi azi, primesti ca bonus și… etc etc”.
Sunt de acord că un schimb e necesar în orice relație, mai ales una care presupune munca cel putin uneia dintre părți. E vorba de respect pentru toată lumea implicată – ca și client, respect munca acelei persoane, și mă respect pe mine recompensând-o așa cum consider corect. Ca și creator al acelui bun sau serviciu, mă respect primind un schimb pentru efectul pe care munca mea l-a avut asupra unei alte persoane. Însă a face acest schimb prohibitiv pentru client sau incorect față de creator… aici mai avem încă de lucrat ca umanitate.
Intenția din spatele acestui website este de a sprijini oamenii să se re-conecteze cu sine, cu propriul adevăr și cu puterea infinită din interior.
Nu am nicio intenție să fac accesul la toate acestea prohibitiv, de aceea am ales să ofer opțiunea “Alege cât plătesti” (cu toate că tehnic și administrativ a fost mult mai complicat decât a alege calea clasica – ceea ce spune multe despre stadiul incipient în care ne aflăm la acest capitol).
Un alt motiv pentru care am ales să fac asta este pentru a încuraja o pauză de gândire, în care să las să se strecoare întrebarea “Ce schimb consider eu că e echitabil acum?” și a provoca putin statutul de client care doar consumă și se conformează, indiferent de preț.
Iar un al treila motiv este pentru a planta o samânță pentru cei ce sunt sau vor fi de partea cealaltă, cei care acum crează, sau își doresc să creeze valoare pentru alții.
Ce fel de lume ar fi aceea în care clientii nu ar mai fi atrași prin manipulare, prin copleșire, prin mințire și prin aplicarea de principii psihologice eficiente, însă nu neaparat etice?
Ce fel de lume ar fi aceea în care clienții ar fi întâmpinați cu respect, cu inima deschisă și cu dorința reală de a le oferi ce au ei nevoie, când au nevoie, și în ce cantitate au nevoie?
Vă las cu întrebările.
Iar răspunsurile… pot doar să sper că le vom primi împreună curând <3
sdsd
dsd
Dacă rezonezi cu ideile din acest articol și crezi că le-ar prinde bine și altora, te invit să îl împărtăsesti cu încredere cu ei.